Mobilnost
Using museums and heritage as a teaching and learning resource, Istanbul
Autor: Andrea Katanović Babić, 30. 4. 2019.
Učiteljice razredne nastave Nina Tenodi i Moni Harča sudjelovale su u strukturiranom tečaju Using museums and heritage as a teaching and learning resource koji se održavao u Istanbuluod 17. do 23. ožujka 2019.
Tema tečaja bila je cjelovit pristup prožimanju kulture, umjetnosti, povijesti i obrazovanja. Cilj je bio stvoriti novu dimenziju razumijevanja europskog identiteta i važnosti uloge muzeja u učenju i poučavanju.
Sudjelovanjem u tečaju usvojile smo nove metode i oblike učenja i poučavanja te naučile kako kritički promišljati o izvorima učenja.
Kritički smo promišljajle o izvorima učenja u praktičnim situacijama kao što je posjet kulturnim ustanovama (muzej) gdje smo učile kakomuzej predstaviti učenicima kao važno sredstvo učenja. Upoznale smo se s načinima i primjerima suradnje europskih škola i muzeja te kako uspostaviti te odnose. Predstavljene su nam mrežne stranice pomoću kojih možemo istraživati i kritički odabrati izvore i sredstva poučavanja te kako upotrijebiti IKT tehnologiju u istom.
Posjetili smo nekoliko manjih džamija, crkava i vjerskih središta u kojima smo osjetili kako živi turski dio stanovništva koji nije turistički usmjeren prema svijetu već pokazuje stvaran život. Upoznala sam načine kako razvijati kompetencije i vještine prilagodbe interpretacije muzeja subjektu. Vrlo su nam važna saznanja o opreznom i istinitom pristupu povijesnim činjenicama i događajima te kako biti objektivan sudionik tog procesa poučavanja. Učile smo + kako biti bez predrasuda kod otkrivanja novih kultura i uključivanja manjina unutar europskog kulturološkog i političkog okruženja. Navedena teorijska znanja nadogradili smo praktičnim dijelom tečaja te smo posjetili: Hagia Sophia, Museum of innocence, Mosque by the sea, Topkapi pallace i Archaeological museum i Grand Bazaar. Plovili smo brodom te došli do azijske strane Istanbula, tamo smo istraživali mirise i okuse raznovrsne ponude lokalnih prodavača. U muzeju nevinosti naučili smo kako knjiga može služiti kao vrlo zanimljiv izvor niza objekata vrlo usko povezanih s kulturnim zbivanjima tog vremena u Istanbulu. Vodili smo raspravu o istinitosti muzeja nestvarnih objekata izmišljenih u knjizi i kako oni postaju stvarni kada postoje u tom prostoru kao izlošci. Od zadataka koje smo morali izvršiti bio je zanimljiv zadatak fotografiranja Grand Bazaara putem detaljnih uputa koje smo slijedili: struktura, boje, kontrast, pokret, namjena, sustav prozračivanja i svjetlost.
Na kraju tečaja smo morali pripremiti prezentaciju putem aplikacije koja nam je predstavljena na predavanjima, u grupama smo odabrali temu te svakodnevno radili na realizaciji i izvedbi.
Naučile smo kako je važno dijeliti iskustva i učiti iskustveno kroz dobro vođeno poučavanje gledajući zemlju i njene kulturološke osobine ne samo očima već srcem.
Naučile smo kako je važno dijeliti iskustva i učiti iskustveno kroz dobro vođeno poučavanje gledajući zemlju i njene kulturološke osobine ne samo očima već srcem.
Tražilica
Kalendar
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |