preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Križevci

Mobilnost

Using museums and heritage as a teaching and learning resource, Istanbul

Autor: Andrea Katanović Babić, 30. 4. 2019.

Učiteljice razredne nastave Nina Tenodi i Moni Harča sudjelovale su u strukturiranom tečaju Using museums and heritage as a teaching and learning resource koji se održavao u Istanbuluod 17. do 23. ožujka 2019. 

Tema tečaja bila je  cjelovit pristup prožimanju kulture, umjetnosti, povijesti i obrazovanja. Cilj je bio stvoriti novu dimenziju razumijevanja europskog identiteta i važnosti uloge muzeja u učenju i poučavanju.
Sudjelovanjem u tečaju usvojile smo nove metode i oblike učenja i poučavanja te naučile kako  kritički promišljati o izvorima učenja.
Kritički smo promišljajle o izvorima učenja u praktičnim situacijama kao što je posjet kulturnim ustanovama (muzej) gdje smo učile  kakomuzej predstaviti učenicima kao važno sredstvo učenja. Upoznale smo se s načinima i primjerima suradnje europskih škola i muzeja te kako uspostaviti te odnose. Predstavljene su nam mrežne stranice pomoću kojih možemo istraživati i kritički odabrati izvore i sredstva poučavanja te kako upotrijebiti IKT tehnologiju u istom.
Posjetili smo nekoliko manjih džamija, crkava i vjerskih središta u kojima smo osjetili kako živi turski dio stanovništva koji nije turistički usmjeren prema svijetu već pokazuje stvaran život. Upoznala sam načine kako razvijati kompetencije i vještine prilagodbe interpretacije muzeja subjektu. Vrlo su nam važna saznanja o opreznom i istinitom pristupu povijesnim činjenicama i događajima te kako biti objektivan sudionik tog procesa poučavanja. Učile smo + kako biti bez predrasuda kod otkrivanja novih kultura i uključivanja manjina unutar europskog kulturološkog i političkog okruženja. Navedena teorijska znanja nadogradili smo praktičnim dijelom tečaja te smo posjetili: Hagia Sophia, Museum of innocence, Mosque by the sea, Topkapi pallace i Archaeological museum i Grand Bazaar. Plovili smo brodom te došli do azijske strane Istanbula, tamo smo istraživali mirise i okuse raznovrsne ponude lokalnih prodavača. U muzeju nevinosti naučili smo kako knjiga može služiti kao vrlo zanimljiv izvor niza objekata vrlo usko povezanih s kulturnim zbivanjima tog vremena u Istanbulu. Vodili smo raspravu o istinitosti muzeja nestvarnih objekata izmišljenih u knjizi i kako oni postaju stvarni kada postoje u tom prostoru kao izlošci. Od zadataka koje smo morali izvršiti bio je zanimljiv zadatak fotografiranja Grand Bazaara putem detaljnih uputa koje smo slijedili: struktura, boje, kontrast, pokret, namjena, sustav prozračivanja i svjetlost.
Na kraju tečaja smo morali pripremiti prezentaciju putem aplikacije koja nam je predstavljena na predavanjima, u grupama smo odabrali temu te svakodnevno radili na realizaciji i izvedbi.
Naučile smo kako je važno dijeliti iskustva i učiti iskustveno kroz dobro vođeno poučavanje gledajući zemlju i njene kulturološke osobine ne samo očima već srcem.








Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

 
 > Erasmus+  > Erasmus+ KA1: S.M.I.L.E. (search, make, imagine, learn, express)  > Diseminacija
CMS za škole logo
Osnovna škola "Vladimir Nazor" Križevci / Ulica bana Josipa Jelačića 23, HR-48260 Križevci / os-vnazor-kc.skole.hr / ured@os-vnazor-kc.skole.hr
preskoči na navigaciju