preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Križevci

Mobilnost

Legends and landscapes, Rejkyavik

Autor: Andrea Katanović Babić, 10. 9. 2019.

Knjižničarka i koordinatorica projekta S.M.I.L.E. Andrea Katanović Babić sudjelovala je u strukturiranom tečaju Legends and landscapes koji se održavao dijelom u Rejkyaviku, a dijelom na području poznatog Golden circle  područja s prirodnim znamenitostima.

 

Organizator tečaja bila je nizozemska Chain.edu s višegodišnjim iskustvom u organizaciji projekata i edukacija iz područja zaštite kulturnih dobara. 

Cilj projekta bio je kroz istraživanje islandskih saga te na terenu naučiti kako motivirati učenike za čitanje i kako u različitim medijskim formama i koristeći suvremene metode podučavanja obraditi poznate islandske sage, ali i primijeniti naučeno na sve ostale književne forme. Tečaj je bio odlično organiziran i osmišljen. Kroz učenje o Islandu i islandskim sagama stjecali smo nova znanja i ideje o  adaptaciji književnog djela.

Prethodile su mu  višetjedne pripreme tijekom kojih je svaki sudionik  imao obavezu pročitati sage, predstaviti sebe i svoj rad, upoznati ostale sudionike tečaja s Erasmus projektom koji provodi u školi pri čemu su se stvarale nove ideje i prilike za suradnju i povezivanje u ostvarivanju projektnih aktivnosti.

Voditelji tečaja bili su učiteljica Jolanta Varanaviciene iz Litve i dr.sc. Simon Halink, redoviti profesor na Islandskom sveučilištu koji se specijalizirao za proučavanje utjecaja saga i mitova na izgradnju nordijskog identiteta








Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

 
 > Erasmus+  > Erasmus+ KA1: S.M.I.L.E. (search, make, imagine, learn, express)  > Diseminacija
CMS za škole logo
Osnovna škola "Vladimir Nazor" Križevci / Ulica bana Josipa Jelačića 23, HR-48260 Križevci / os-vnazor-kc.skole.hr / ured@os-vnazor-kc.skole.hr
preskoči na navigaciju